Сряда, 19 Oct 2022
    
Бизнес

EVN намали опашките пред офиса в „Лазур“

  20.07.2022 13:59  
EVN намали опашките пред офиса в „Лазур“

Дона МИТЕВА

Само за три месеца, откакто е разделено обслужването на битови клиенти от тези, които са юридически лица, са обслужени 930  бизнес клиенти на EVN. Те вече се приемат в офиса на улица „Александровска“ 1.

„Разделянето на бизнес клиентите и битовите, които останаха да бъдат обслужвани в офиса в „Лазур“ намали опашките. Защото на всички е ясно, че бизнес клиентите по някога отнемат дори и час за обслужване.Сега вече няма такива големи опашки в офиса в „Лазур“, коментира инж.Здравко Братоев, зам.-председател на Съвета на директорите на Електроразпределение Юг.

За бизнес клиентите има и още едно улеснение – те могат да си направят предварителна резервация за среща с експерт от EVN,за да сведат чакането до минимум.

 Пак за улеснение на гражданите от 1 октомври ще бъде открит и клиентски център в Несебър.

Нова онлайн услуга също ще улеснява потребителите. В проект е онлайн портал, където всеки клиент да има свой профил.Там ще се предлага и услугата ново присъединяване, като комуникацията ще става от дистанция. Клиентите ще имат възможност да проследяват до къде е стигнала процедурата и дори да подписват договорите с електронен подпис.


Анкета

Мнения

Мнения
Кметът на Поморие с остро предупреждение срещу  ВиК: Ще подкрепя протести на гражданите срещу безобразията с водата
  19.07.2022 12:25      

Поморие отново има проблем с водоснабдяването. Това е всяко лято, когато градът се претоварва. Не