Дона МИТЕВА
Огромни опашки се извиват вече дни наред пред Изипей / EasyPay/ и пред други офиси, в центъра на Бургас, където хората извършват финансовите си операции, свикнали обичайно да ги правят през Български пощи.
Проблемът с информационната система на дружеството продължава. Пенсиите и великденските добавки са изплатени, казват от там, но втора седмица не могат да се изпращат и получават пратки и писма и да се извършват плащания за комунални услуги.
На фона на неудобствата за гражданите, свикнали да използват услугите на пощата, мрежата е залята от фишинг имейли с логото на Български пощи, съдържащи уведомления за пристигнала пратка.
Подобни практики се срещат с банки и застрахователни компании с цел добиране до лични данни.
Със сигурност опашките, които се извиват в Бургас ги има и в другите градове, където не са по-малки, защото всеки гражданин гледа да се издължи, независимо от проблема на пощите.
Оказва се обаче, че има проблеми с плащането и чрез Изипей. Затова алармираха граждани.