25% от българите не планират покупки по време на Черния петък през тази година, а като основни причини посочват недоверието си в намаленията и финансови затруднения.
Това показват резултатите от анкета на Offerista Group Bulgaria, проведена между 20 и 27 септември, уточняват от платформата за дигитални оферти в България.
Над 80% от същата група респонденти обаче заявяват, че биха пазарували, ако попаднат на изгодна оферта, макар да не са го планирали предварително. Голяма част от тях посочват, че трудно биха прецени каква сума ще изхарчат, понеже бюджетът им зависи от промоциите, пишат от pariteni.bg/.
Категорията черна и бяла техника измества от първото място дрехи, обувки и аксесоари, които бяха най-предпочитани покупки по време на Черен петък миналата година.
Допитването показва, че близо 55% от потребителите заявяват, че са пазарували и предишни години по време на кампанията Черен петък.
С 8% повече от потребителите през 2020 г., а именно 34%, планират да пазаруват както онлайн, така и на място.
От анкетата се разбира, че 56% от респондентите ще заплатят своите покупки в брой, а останалите – чрез дебитна/кредита карта, банков превод или на изплащане.
Сред разнообразието от продукти, които възнамеряват да закупят потребителите, се открояват освен черна и бяла техника и дрехи, обувки и аксесоари, така и спортни стоки; предмети за дома, градината.