Вторник, 29 Сеп 2020
    

От туристическия бранш настояват за по-добра реклама

  05.07.2020 16:53  
От туристическия бранш настояват за по-добра реклама

Дона МИТЕВА

 

От туристическия бранш призоваха за по-добра рекламна работа на българските представителства в различните страни. „70% анулации има на почивки у нас в Унгария, заради една антиреклама, че има втора вълна на COVID у нас. Трябваше посолството ни в Будапеща да излезе пред местните медии и да обори твърдението. Българското външно министерство не прави нищо“, разказа конкретния случай Иван Кирязов, туроператор.

Радка Мандилова, която е председател на Национално сдружение „Случаен превоз“ (НССП) каза, че и при тях близо 30% от фирмите, които имат тази дейност, са на границата на фалита. И помоли общините, а и представителите на туризма, когато правят реклама да намират място деликатно да обясняват и това, че в автобуса е много по-безопасно, отколкото в самолета, защото климатикът на автобуса върти въздух отвън, а не един и същ. „Нека има такива малки послания поне към българските туристи“, подчерта Мандилова.


Анкета

Каква зима ни очаква?


Резултати

Мнения

Мнения
Корнелия Нинова: Метафората на Методиев за Правец и Боровец бе много добра
  29.09.2020 12:20      

За 4 години показахме с промените в партията какво бихме направили в държавата, казва лидерът на БСП