Вторник, 09 Фев 2021
    
Бургас

Съветник алармира: Въпреки забраната, заведения в Бургас работят по цяла нощ

  10.11.2020 17:10  
Съветник алармира: Въпреки забраната, заведения в Бургас работят по цяла нощ

Общинският съветник Димитър Найденов сигнализира, че в Бургас, въпреки забраната на здравния министър, заведения шмекеруват и работят по цяла нощ. Как става това ли, пита той. Много просто – обяснявали, че са дневни заведения.

„Да, правилно. Дневните заведения работят цяла нощ, правят партита с участие на гостуващи диджеи и изпълнители, просто поради факта, че се водят по категоризация “Кафе-клуб” , “Бар-клуб” и т.н., а не “Нощен бар” или “Дискотека”, примерно. Но как реагира държавата на това? На позвъняване на 112 с въпрос могат ли да работят заведения през нощта, във връзка със заповедта на здравния министър за налагане на ограничителни мерки, отговора е: “Ама дискотека ли?”, пише той и добавя, че от там го пращали към полицията, а от полицията към РЗИ-Бургас. От там по подобен начин го препратили отново към полицията.

Затова той входира до кмета на Община Бургас, областния управител и РЗИ-Бургас конкретно искане.

„Докато институциите бездействат, бизнеса търси начини да заобиколи правилата. Това се дължи и на факта, че помощта на държавата към най-засегнатия бранш за справяне с последиците от Ковид-кризата или закъснява, или изобщо я няма. Неадекватното отношение на държавните институции олицетворява невъзможността на това управление да се справи с кризата, за което все повече наши съграждани заплащат с живота си. Днес входирам искане до кмета на град Бургас, до областния управител и директорът на РЗИ , във връзка с дадената им възможност в заповедта на здравния министър да ограничат посещенията на заведенията за хранене и развлечения до 23:30ч.“, завършва Найденов.


Анкета

Ще отидете ли да гласувате по време на пандемия?


Резултати

Мнения

Мнения
проф. Димитър Луджев-Големият проблем на българския преход е, че създадохме формална демокрация
  10.11.2020 15:12      

От нея прозира един партийно-клиентелистки модел на управление