Сряда, 09 Nov 2022
    
Бизнес

Нови уловки в цените по морето.Вижте какви

  09.08.2022 14:02  
Нови уловки в цените по морето.Вижте какви

Дона МИТЕВА

По 21 жалби и сигнали до Комисията за защита на потребителите са извършени проверки в бургаско.

Граждани са се оплакали, че липсват цени на шезлонг и чадър на  плаж в Каваците, че е непълна информацията в съставен ценоразпис-обявена цена за100 грама риба, а клиента плаща цялата риба, която тежи  повече. Лоша хигиена и недостатъчно количество храна в място за настаняване.Или пък упоменат басейн към мястото за настаняване, но басейнът се намира в съседния хотел.

В рамките на програма „Лято 2022“ от Комисията за защита на потребителите  са извършили 36 инспекции в места за настаняване, 164 в заведения за хранене. Проверките са в обекти, намиращи се по Черноморието – Бургас, Свети Влас, Слънчев бряг, Несебър, Елените Китен, Поморие, Равда, Приморско, Лозенец.

По думите на Николай Мравов, член на Комисията за защита на потребителите основно установените нарушения са за предоставяне на туристическа услуга в обект, който не отговаря на изискванията за определената категория. Или пък изобщо липсва категория.

„Често гражданите подават жалби и сигнали за нарушения, които при проверка се установяват основателни. Например за неосъществено туристическо пътуване. Такъв случай имаше тук в бургаско“, казва Мравов в Бургас.

Определено има и такива граждани, които са абонирани да се жалват в комисията, признава експертът. Колегите му от горещия телефон си ги знаели онези, които са абонирани да се оплакват, често и без основание.

Но за радост те не били и много. В повечето случаи подадените към Комисията жалби и сигнали били основателни.


Анкета

Мнения

Мнения
Евродепутатът Илхан Кючюк:  България  и Македония се познават твърде малко
  26.07.2022 15:22      

Ние трябва да обясним в стратегическа план тезата, че имаме обща история и общо минало и