Туроператори, хотелиери, собственици на фирми в туризма, ресторантьори, гласовитата Тони Димитрова, кметовете на Бургас и Созопол и областният управител Вълчо Чолаков, са герои на красив видеоклип, в който рекламират родното Черноморие.
Идеята за клипа е на асоциация "Рафаел-инфо, култура и туризъм". „Целта ни е да представим чисто човешкия фактор от бранша, и от чисто човешка гледна точка да апелираме към всички наши сънародници за съпричастност, защото всеки е част от това общество и онова, което се случва ни засяга всички”, коментира Валентин Атанасов от асоциацията.
Слоганът е отворен „За да успеем всички заедно” – той е за туризма, но е валиден и за икономиката като цяло, за културата образованието и за всеки останал сектор в тази особена ситуация.
По думите на Атанасов клипът е направен с безвъзмездно участие на всеки един, а Виктор Налбантов е човекът, който е обработил и сглобил селфизаписите на всички участници.
Фокусът на тазгодишният туризъм се очертава да бъде в родните дестинации. Бургас и респективно Южното Черноморие се очертава първи с подобна реклама и иницииране направата на такъв клип. По думите на създателите в никакъв случай това не трябва да разделя Черноморието на Южно и Северно. Така че видеото е за всички точки по морето или както казва Тони Димитрова: ”Елата не Българското Черноморие”. Клипът представя и обединението на всички браншове в туризма.