Събота, 30 Яну 2021

Бургас Любопитно

Детският център „ПланетУм“ в Бургас отвори врати

30.10.2020 12:02
Детският център „ПланетУм“ в Бургас отвори врати

Детският научен център „ПланетУм“ на Морска гара вече работи от днес при стриктни мерки. За съжаление, ситуацията не позволява да има подобаващо откриване.

“ПланетУм“ е създаден, за да предоставя нови знания по различен начин.

Достъпът в Научния център ще е контролиран, за да не се запълва с посетители повече от 30 % от капацитета му. На входа/изхода ще има дезинфектант, вътре ще може да се влиза само с маска.

Всеки ден ще се извършва двуразова дезинфекция - от 13.30 до 14 часа, когато няма да се допускат посетители и в края на работния ден.

Зимното работно време на “ПланетУм” е от 10 до 18.30, като днес и утре ще работи с вход свободен.

Научен център „ПланетУм“ е място за малки и големи откриватели, жадни за знание. По забавен начин и в експериментална среда деца и родители ще откриват в Научния център отговори на сложни въпроси и любопитни факти от областта на точните науки, технологиите, подводната археология и астрономията.

“ПланетУм“ съдържа три експозиционни зони и 20 образователни инсталации. Голямото човешко пътешествие е представено в три експозиционни зони – „Иновации“, „Енергия“ и „Откривателство“, в които инженерните и природни науки стават по-привлекателни и разбираеми. 20-те образователни инсталации имат за цел да разкрият на посетителите необятния и интересен свят на точните науки, като всяка от тях носи отделно научно съдържание и ще провокира и малки, и големи да изпитат своите знания и умения.

Възможност за изнесени уроци по физика, химия и различни експерименти предоставя СТЕМ зоната (Science – Technology – Engineering – Mathematics) в „ПланетУм“.

Най-малките откриватели могат да се превърнат там в капитани на подводница в зона за активна игра, която пресъздава морско дъно с много риби и корали. Могат да чуят гласовете на птиците чрез една от инсталациите, или собственоръчно да създадат водовъртеж като прочутия Маелстрьом.

Анкета

Ще отидете ли да гласувате по време на пандемия?

Резултати