Събота, 13 Фев 2021
    
Бургас Любопитно

И вендинг-машините рекламират Бургас пред туристите

  16.08.2020 15:05  
И вендинг-машините рекламират Бургас пред туристите

Георги РУСИНОВ

 

В Бургас вече и вендинг-машините рекламират града като туристическа дестинация. На интересната форма на реклама се натъкна репортер на „Черноморски фар“. Оказва се, че иначе все още неработещите вендинг-машини поне вече извършват някаква полезна функция като на екраните им вървят видеа, показващи Бургас като идеална туристическа дестинация. В презентациите може да се види и чуе историята на остров Света Анастасия, да се потопим в миналото на Акве Калиде и да полетим виртуално със самолетите в Авиомузея.

Потърсихме шефът на отдел „Туризъм“ към Община Бургас Радовеста Стюърт, която обясни, че този сезон Община Бургас залага на всякакви методи за рекламиране, сред които и изцяло нови.

„Този вариант за реклама с вендинг-машините е особено важен, тъй като те са поставени на ключови транспортни възли в града. Места, на които този сезон има повече хора, тъй като се разчита на вътрешния турист. Много от хората идват от цялата страна и нощуват не само в хотели, но и често избират апартаменти, частни квартири. За да се придвижат те използват публичния транспорт, а именно натам са поставени вендинг-машините“, каза тя.

Както вече обяснихме, на екраните на автоматите се показват видеа, представящи интересни възможности за туризъм, атракциони и събития в града, включително и тематичните уикенди, които са част от новата концепция за туризъм на Общината. Така пътниците докато чакат автобуси нямат особено голям избор, освен да чуят или видят и чуят рекламните материали.

Стюърт тук спомена, че подобна концепция има и по централните бургаски улици, където пък чрез QR-код може да се види на карта къде какво се случва като събития през седмицата. Шефът на отдел „Туризъм“ подчерта, че в политиката на Общината тази година е да се даде възможност на всяко заведение да участва в културната програма.

Всичко това е реализирано с допълнителните пари от 40 000 лева за туристическа реклама, които Общински съвет – Бургас гласува.

„Като цяло най-голяма част от бюджета е за онлайн реклама в социалната мрежа, тъй като ние търсим директния контакт с туриста, за да е информиран и за следващите уикенди и събития. Целта като цяло беше да се покаже, че в Бургас има какво да се види и консумира. Това е част от цялостната политика на Община Бургас и визията на кмета Димитър Николов. Помните, че той каза, че дори и един турист да има този сезон, то той трябва да дойде в Бургас“, завърши тя.


Анкета

Ще отидете ли да гласувате по време на пандемия?


Резултати

Мнения

Мнения
Радка Жекова, Сдружение „Диабетни грижи”: За диабета няма почивен ден
  14.11.2020 10:31      

Да помагаш на другите е добре, но да ги научиш сами да си помагат, е още по-добре