Вход с регистриран акаунт:
  • Още нямате акаунт? Регистрирайте се
    Забравена Парола

     

    18:00Събота

    30 Май 2020

    архив   Facebook   Twitter   Google+   Youtube   RSS feed

    Бургас ще се рекламира с Фейсбук и клипчета

    19-05-2020 0 652

    Снимка:

    Георги РУСИНОВ

     

    Как ще се рекламира Община Бургас в условията на кризата от коронавирус. Тази тема бе повдигната по време на комисията по туризъм към Общински съвет – Бургас. Членовете й дебатираха докладната записка на Живко Табаков, с която той предлага мерки в помощ на бизнеса и туризма. Една от точките предвижда отпускане на сумата от 50 000 лева, с която общината да се рекламира.

    На заседанието присъства и ресорният заместник-кмет Диана Саватева. Тя благодари на комисията, че има единомислие между местния парламент и администрацията по отношение на необходимостта от средства за реклама.

    „Искам обаче да изчистя едно недоразумение от дебатите по време на предната сесия на Общински съвет. Никога аз като ресорен кмет, или Радовеста Стюърт като шеф на отдел, не сме изразявали позиция, че сме против рекламата и че не е време за реклама сега. Смятам, че имаме достатъчно административен капацитет да направим тази маркетингова стратегия, по която работим и в момента. Заради сложната финансова ситуация, ние сме  задължени да рекламираме Бургас като бранд, но да го правим с разумни средства. Трябва да използваме всеки повод да вкараме Бургас в новините, без да се налага да плащаме рекламна такса. Такава беше ситуацията с добрата новина, че корабчето за острова тръгва. Тогава ни отразиха всички Нова, бТВ и БНТ. БНТ дори два пъти правиха материал. Статии излязоха и в „24 часа“ и „Труд“. Отделно от това всички бургаски медии също отразиха събитието“, каза Саватева.

    Като друг пример за добра безплатна реклама тя даде и снимащата в момента видеоклип в Бургас изпълнителка – Виктория. Общината ще използва желанието на изпълнителите да снимат в Бургас, за да се рекламираме. Саватева продължи с това, че се предвижда реклама във Фейсбук с 2 материала седмично. Според нея по примера на добре работещата платформа Go to Burgas, такива материали достигат до хиляди потребители и не е необходимо всеки ден да се пускат материали.

    Друга добра новина, която Бургас ще използва да се рекламира като сигурна от COVID-19 дестинация е фактът, че детските площадки в Морската градина са обработени с нашумелия немски двукомпонентен нанопрепарат, който осигурява дълготрайна защита.

    „Това е добра реклама за защитата и сигурността, която осигуряваме на бургаските родители и децата им. Искаме да излъчваме информация, че Бургас е сигурният бряг за ваканция 2020. Поръчали сме и 30-секудни клипчета, които ще се завъртят във Фейсбук, защото в телевизията рекламата е безумно скъпа“, обясни тя и добави, че ще се разчита и на добре отработения трик да се създават събития, с които телевизиите да търсят общината, а не обратно.

    Преценено е, че има нужда и от радиореклама, тъй като почти всеки шофьор слуша радио, докато пътува. За целта общинското радио ще излъчва също кратки записи промотиращи Бургас.

    По отношение на средствата, които Табаков предлага за реклама тя обясни, че е сигурна, че ако се обединят усилията, то ще може да се насочат за възможно най-добрия медиен пакет.

    След нея думата взе Живко Табаков, който я помоли да не прави грешката да опитва да прави добра реклама с възможно най-малко средства.

    „Бях съветник на министъра на туризма. Министерството е критикувано, че няма достатъчно средства за реклама. Министърът направи тази грешка. Не иска допълнителни пари. Моля те не отхвърляй възможността да даваме повече пари за реклама. Нека в момента да заложим повече средства, в случай че изпаднем в ситуация на конкуренция и ни потрябват пари. Иначе трябва да чакаме актуализацията на бюджета“, каза председателят на комисията.

    Диана Саватева му отговори, че не е против предложението му, а просто е казала какво администрацията е свършила до момента. Тя завърши дипломатично с думите, че Табаков с неговия опит може да посочи и други медийни ядра, които да се използват.

    „Мисля, че всички работим в една и съща посока“, поясни заместник-кметът.

    коментари

    Добави своя коментар
    още новини
    Актуален брой на вестника
    анкета

    Трябва ли да се застроява по Черноморието?

                                      Резултати
    валути
    ЕвроEUR 1.95583
    usd Щатски долар USD 1.77303
    gbp Британска лира GBP 2.20973
    chf Швейцарски франк CHF 1.78909
    хороскоп
    всички

    Зодия Скорпион

    24 октомври -22 ноември

    Добър да бъде и за вас деня ви, скъпи Скорпиони! В домът ви ще има разбирателство, налице са идеални условия за почивка. Посветете се на хобито си, откога не сте го правили? Сега е момента да се срещнете с позабравени приятели или да покорите някой връх. Вие умеете да създавате настроение около себе си, така че няма да скучаете.

    Следвайте ни
    Facebook            
    Контакти

    Редакционен офис:
    Бургас, ул. „Милин камък” 9

    Репортери: 0878/424676
    Реклама:       056/825435
                   0878/424698
                   0897/546055

    За реклама във вестник „Черноморски фар“
    e-mail:  [email protected], [email protected]

    За реклама в Черноморски фар ONLINE
    e-mail:  [email protected]

    За въпроси, съобщения, писма, запитвания,
    предложения, сигнали и др.

    e-mail: [email protected]

    За забелязани нередности по сайта
    e-mail: [email protected]

    За връзка с репортерите: [email protected]

    Важно:
    При цитиране на части от материали от faragency.bg и при използване на цели текстове, позоваването на източника е задължително. Включването на връзки към публикации в изданието е свободно, а наличието му се оценява като израз на добро възпитание и колегиалност.

    Copyright 2014 Черноморски фар. Всички права запазени.